Comu tutti sapemu,stampante termicahè un pruduttu di ufficiu elettronicu.Ogni equipamentu elettronicu hà un ciclu di vita è hà bisognu di mantenimentu attentu.
Un bonu mantenimentu, ùn solu facilita l'utilizazione di a stampante cum'è una nova marca, ma ancu allargà a so vita di serviziu;trascuranza di mantenimentu, ùn solu risultatu in una scarsa prestazione di stampa, ma ancu portanu à diversi prublemi.
Dunque, hè necessariu amparà a cunniscenza di mantenimentu di a stampante.Riturnemu à u puntu.Parlemu di cumu mantene a stampante!
Ppulizia rinthead ùn deve esse ignoratu
stampa continuamente ogni ghjornu senza dubbitu pruvucarà un gran dannu à a testa di stampa, cusì avemu bisognu di mantenimentu regulare, cum'è l'urdinatore hà bisognu di pulizia regulare.Dust, materie straniere, sustanzi appiccicose o altri contaminanti si metteranu in a testa di stampa è a qualità di stampa diventa più bassa, se ùn hè micca pulita per un bellu pezzu.
Dunque, a testina di stampa deve esse pulita regularmente, basta à seguità i metudi sottu quandu a testa di stampa si sporca:
Attenzione:
1) Assicuratevi chì a stampante hè spenta prima di pulisce.
2) a testina di stampa diventerà assai calda durante a stampa.Allora per piacè spegne l'impresora è aspetta 2-3 minuti prima di inizià a pulizia.
3) durante a pulizia, ùn tocca micca a parte riscaldante di a testina di stampa per evità danni causati da l'electricità statica.
4) Attenti à ùn graffià o dannà a testina di stampa.
Pulizia di a testa di stampa
1) Per piacè, apre u coperchiu superiore di a stampante è pulitela cù una penna di pulizia (o un bastone di cuttuni macchiatu cù alcolu diluitu (alcohol o isopropanol)) da u mità à i dui lati di a testa di stampa.
2) Dopu quì, ùn aduprate micca immediatamente a stampante.Aspettate chì l'alcolu s'evaporà cumplettamente (1-2 minuti), assicuratevi chì uLa testina di stampa è completamente asciutta prima di accenderla.
Cappughjà u sensoru, rullu di gomma è caminu di carta
1) Per piacè apre u coperchiu superiore di a stampante è caccià u rotulu di carta.
2) Aduprate un pannu di cuttuni seccu o cuttuni per sguassà a polvera.
3) aduprate u cuttuni macchiatu cù alcolu diluitu per sguassà a polvera appiccicosa o altri contaminanti.
4) Ùn aduprate micca a stampante immediatamente dopu a pulizia di e parti.Aspettate chì l'alcolu s'evapora cumplettamente (1-2 minuti), è a stampante pò esse usata solu dopu ch'ella hè completamente secca.
Nota:quandu a qualità di stampa o a prestazione di rilevazione di carta diminuisce, pulite e parti.
L'intervallu di pulizia di i passi sopra hè generalmente una volta ogni trè ghjorni.Se l'impresora hè aduprata à spessu, hè megliu pulisce una volta à ghjornu.
Nota:per piacè ùn aduprate micca oggetti di metallo duru per scontru cù a testa di stampa, è ùn toccate micca a testa di stampa cù a manu, o pò esse dannatu.
Per piacè spegne a stampante quandu ùn hè micca in usu.
In modu ordinariu, duvemu disattivà u putere quandu a macchina ùn hè micca in usu, perchè pò esse guardatu in un ambiente di temperatura bassu quantu pussibule;ùn accende è spegne u putere spessu, hè megliu 5-10 minuti di distanza, è l'ambiente di travagliu deve esse senza polvera è senza contaminazione quantu pussibule.
Se i punti sopra sò fatti, a vita di serviziu di a stampante serà più longa!
Tempu di Postu: 29-Jan-2021