Per un bellu pezzu, u campu di a tecnulugia di vendita hà divisu a storia in "prima di a pandemia" è "dopu à a pandemia".Stu puntu in u tempu marca un cambiamentu rapidu è significativu in a manera chì i cunsumatori interagiscenu cù l'imprese è i prucessi implementati da i venditori, i pruprietarii di ristoranti è altre imprese per adattà à i so novi abitudini.Per i buttreghi, i farmacie è i grandi magazzini, a pandemia hè un avvenimentu chjave chì guida a crescita esponenziale di a dumanda di chioschi d'autoserviziu è un catalizzatore per e soluzioni novi.
Ancu se i chioschi di self-service eranu cumuni prima di a pandemia, Frank Anzures, direttore di produttu di Epson America, Inc., indica chì i chjusi è a distanza sociale anu incitatu i cunsumatori à interagisce cù i magazzini è i ristoranti in linea - avà sò più disposti à participà in digitale - magazzini.
"In u risultatu, a ghjente vole diverse opzioni.Sò più abituati à usà a tecnulugia è à muvimenti à u so ritmu, piuttostu cà di cunfidenza di l'altri ", disse Anzures.
Siccomu più cunsumatori utilizanu kiosks self-service in l'era post-pandemica, i cummercianti ricevenu più feedback nantu à i tipi di sperienze chì i cunsumatori preferanu.Per esempiu, Anzures hà dichjaratu chì i cunsumatori esprimenu una preferenza per l'interazzione senza frizione.L'esperienza di l'utilizatore ùn pò esse troppu complicata o intimidatoria.U kiosk deve esse faciule d'utilizà per i cunsumatori è deve esse capace di furnisce e caratteristiche chì i cumpratori necessitanu, ma ùn deve esse tante scelte chì l'esperienza hè cunfusa.
I cunsumatori anu ancu bisognu di un metudu di pagamentu simplice.Hè essenziale per integrà u vostru sistema di terminal d'autoserviziu cù una piattaforma di pagamentu cumplettamente funziunale chì permette à i clienti di utilizà carte di creditu o di debitu, carte senza cuntattu, portafogli mobili, cash, carte rigalu, o altri pagamenti chì piacenu Way to pay.
Inoltre, hè ancu impurtante di sceglie ricivuti di carta o ricevuti elettronichi.Ancu s'ellu hè diventatu più cumuni per i clienti di dumandà ricivuti elettronichi, certi clienti anu sempre preferite usà ricevuti di carta cum'è "prova di compra" durante l'auto-checkout, cusì ùn ci hè dubbitu chì paganu per ogni articulu in l'ordine.U kiosk deve esse integratu cù una stampante termica rapida è affidabile, cum'è l'EU-m30 di Epson.L'impresora ghjusta assicurarà chì i cummircianti ùn anu micca bisognu di investisce assai ore d'omu nantu à u mantenimentu di l'impresora - in fattu, EU-m30 hà supportu di monitorizazione remota è funzione di alarme LED, chì ponu vede u statu d'errore per una risoluzione rapida di i prublemi è per risolve i prublemi, minimizendu. Tempo di inattività di self-service per l'implementazione di u terminal.
Anzures hà dettu chì l'ISV è i sviluppatori di software anu ancu bisognu di risolve e sfide cummerciale chì l'autoserviziu pò purtà à i so clienti.Per esempiu, cumminendu una camera cù l'auto-checkout pò aiutà à riduce u perdu - u sistema intelligente pò cunfirmà chì i prudutti nantu à a scala sò caricati à u prezzu currettu per libbra.I custruttori di soluzioni ponu ancu cunsiderà l'aghjunzione di lettori RFID per rende più fluidu l'auto-checkout per i cumpratori di i grandi magazzini.
In situazioni induve a penuria di travagliu persiste, i kioschi self-service ponu ancu aiutà i vostri clienti à gestisce l'imprese cù menu impiegati.Cù l'opzione d'autoserviziu, u prucessu di checkout ùn hè più un venditore o un cashier di u cliente.Invece, un solu impiegatu di u magazinu pò gestisce più canali di checkout per aiutà à cumpensà a lacuna in a carenza di travagliu - è à u stessu tempu rende i clienti più soddisfatti di i tempi di attesa di checkout più brevi.
In generale, i buttreghi, i farmacisti è i grandi magazzini necessitanu flessibilità.Fornite à elli a capacità di adattà a suluzione à i so prucessi è i clienti, è utilizate u sistema di kiosk self-service chì implementanu per cumplementà a so marca.
Per ottimisà e soluzioni è risponde à e novi esigenze, Anzures vede chì i ISV più grandi rispondenu à e voci di i clienti è reimaginanu e soluzioni esistenti."Sò disposti à aduprà diverse tecnulugia, cum'è i lettori IR è i lettori di codice QR, per fà e transazzione di i clienti simplici è senza saldatura", disse.
Tuttavia, hà aghjustatu chì ancu se u sviluppu di chioschi d'autoserviziu per i buttreghi, i farmacie è u retail hè un campu altamente cumpetitivu, Anzures hà dettu chì "se ISV anu qualcosa di novu è creanu prudutti di vendita unichi, ponu cresce".Ellu disse chì ISV più chjuchi cumincianu à disturbà stu campu per mezu di innovazioni, cum'è l'opzioni senza contactu chì utilizanu i dispositi mobili di i clienti per fà pagamenti è suluzioni chì utilizanu voce, o accolta l'utilizatori cù tempi di risposta più lenti in modu chì più persone ponu Utilizà i kioschi più facilmente.
Anzures hà dettu: "Ciò chì vecu chì i sviluppatori facenu hè à sente i clienti durante u so viaghju, capiscenu i so bisogni è furnisce a megliu suluzione".
L'ISV è i sviluppatori di software chì cuncepiscenu soluzioni di chioschi d'autoserviziu duveranu esse attenti à e tendenze di crescita chì influenzeranu e future soluzioni di dumanda.Anzures hà dettu chì u hardware di u terminal self-service hè diventatu più di moda è più chjucu, ancu abbastanza chjucu per esse usatu in u desktop.A suluzione generale deve piglià in contu chì a tenda hà bisognu di hardware chì pò rinfurzà a so immagine di marca.
E marche seranu ancu più interessate in u software persunalizabile chì permette à e magazzini di cuntrullà megliu l'esperienza di u cliente.L'autoserviziu generalmente significa chì e magazzini perdenu punti di toccu cù i clienti, cusì anu bisognu di tecnulugia chì ponu cuntrullà cumu i compratori transaccionu.
Anzures hà ancu ricurdatu à l'ISV è à i sviluppatori di software chì i kiosks self-service sò solu un cumpunente di parechje tecnulugia chì i magazzini utilizanu per operà è mantene i clienti impegnati.Dunque, a suluzione chì cuncepite deve esse capace di integrà perfettamente cù altri sistemi in l'ambiente IT in evoluzione di a tenda.
Mike hè l'anzianu pruprietariu di una sucietà di sviluppu di software cù più di deci anni di sperienza in scrittura per i fornitori di soluzioni IT B2B.Hè u cofundatore di DevPro Journal.
Tempu di Postu: Dec-21-2021