L'ufficiale di polizia di Memphis accusatu di stupramentu hè statu rimproveratu duie volte per violazione di a pulitica di u dipartimentu

Memphis, Tennessee (WMC) - I ducumenti mostranu chì un ufficiale di polizia chì affruntà l'accusazioni di violazione è rapimentu hè statu sospesu duie volte durante u so mandatu à u Dipartimentu di Pulizia di Memphis per violazione di e pulitiche dipartimentali.
L'ufficiale di polizia Travis Pride, 31 anni, s'unì à MPD in u lugliu di u 2018. In dicembre di u stessu annu, hè statu cundannatu per a perdita di u PDA emessu da u dipartimentu.Pride hè stata sospesa per un ghjornu senza pagamentu.
In uttrovi 2020, i ducumenti anu dimustratu chì Pride hà persu una stampante di ricevute è hà fiascatu à attivà a so camera di corpu in risposta à un crash.Hè statu suspesu per trè ghjorni per sti dui viulazioni.
Sicondu u schedariu di u persunale di Pride, à l'udienza riguardanti u secondu incidente, u so tenente hà dettu: "Pride hè un membru eccellente è produttivu di Charlie Shift".
U marcuri, una donna hà dettu chì u so cunduttore di Lyft l'hà purtatu in u so appartamentu è a violata, dopu chì Pride hè stata arrestata.
L'investigatore anu dettu chì ellu travagliava cum'è cunduttore Lyft quandu era fora di u travagliu, ma u so secondu travagliu ùn era micca autorizatu da u MPD cum'è dumandatu da a pulitica dipartimentale.


Tempu di posta: 07-07-2021