Siccomu l'usu di i spazii d'auto-checkout cuntinueghja à accelerà, Epson hà sviluppatu una nova stampante di ricevute pensata per fà u prucessu u più efficiente pussibule. Designed for kiosk spaces occupati, l'unità offre una stampa rapida, un disignu compactu è un supportu di monitorizazione remota.
A più nova stampante termica di ricevute di Epson pò aiutà i groceri mentre affruntanu una carenza di manodopera è travaglianu per assicurà un sistema di checkout fluidu per i cumpratori chì preferanu scansà è imballà i so prudutti stessi.
"U mondu hà cambiatu in l'ultimi 18 mesi, l'autoserviziu hè una tendenza in crescita, è ùn và in nudda parte", disse un capu di produttu per u gruppu di sistemi di cummerciale in Epson America Inc., cù sede in Los Alamitos, California, Mauricio Chacon. hà dettu. Cume l'imprese aghjustanu l'operazioni per serve megliu i so clienti, furnimu e migliori suluzioni POS per maximizà a prufittuità. U novu EU-m30 furnisce funzioni di kiosk-friendly per i disinni di kiosk novi è esistenti è furnisce a durabilità, facilità d'usu, gestione remota, è una semplice risoluzione di prublemi necessaria in ambienti di vendita è ospitalità ".
Funzioni supplementari di a nova stampante includenu l'opzioni di cunfini chì migliurà l'allineamentu di u percorsu di carta è impediscenu l'inceppamentu di carta, è avvisi LED illuminati per una risoluzione rapida di i prublemi. Quandu a sustenibilità hè una priorità maiò per i venditori è i cunsumatori, a macchina pò riduce l'usu di carta finu à u 30%. Epson, parte di a Seiko Epson Corporation di u Giappone, travaglia ancu per diventà carbonu negativu è eliminà l'usu di risorse cum'è l'oliu è i metalli da u 2050.
Tempu di Postu: Apr-02-2022