Una stampante portatile chì pò stampà carta A4 senza tinta

Ci hè qualcosa chì migliurà assai l'efficienza dopu à cumprà, è dispiace micca di cumprà prima?

Aghju cunsigliatu stampanti chì ponu esse aduprati da u travagliu è studiu, adulti è zitelli.

Di solitu ci hè una stampante in a cumpagnia, è ùn pensu micca chì hè un grande affare.Sè sò in casa, aghju bisognu di esce per truvà una stampata, chì hè luntanu è caru.

Dopu avè un zitellu in casa, aghju scupertu chì in più di cumprà cartuleria è libretti di travagliu, spessu stampate diversi materiali, avvisi è dumande di teste per e spese di ogni ghjornu di i mo figlioli.

In particulare dopu a doppia riduzzione, a maiò parte di elli sò orali o elettronichi.Per esse onesto, hè veramente inconveniente per ùn avè micca una stampante in casa.

E stampanti convenzionali sò di grande dimensione, caru in consumabili, ingombranti da aduprà, è inceppate à ogni volta ...

1

 

Piccula statura, unplugged, stampate quandu vulete

 

Basta à vede l'altu valore di sta stampante hà affascinatu innumerevoli persone.

 

Una stampante hè in realtà cum'è una scatula di cartoleria.Hè chjucu è ùn occupa micca spaziu, ma hè abbastanza per stampà i schedari A4.Pò daveru stampà in ogni mumentu, in ogni locu, stampallu quandu vulete, mette induve vulete, è pigliate cun voi se vulete caccià.

2

Funzione principale

1. Ligeru è compactu, stampa A4

2. Low noise, stampa liscia

3. High reliability, più assicurati à aduprà

4. Disegnu di carta grande, rotulu di carta di 30 mm di diametru

5. Una varietà di metudi di cunnessione, aduprà più senza preoccupazioni

U so corpu è u so pesu sò solu 1/10 di quellu di l'imprese tradiziunali !

Solu u pesu di una buttiglia d'acqua (750 g), ùn ci hè pressione per purtalla cun voi.

Nisuna tinta necessaria, a carta hè sempre economica, risparmiate solu

Questa hè una stampante termica, u più grande vantaghju hè di salvà!

Ùn hà micca cartucce d'inchiostro è senza tinta, per quessa, ùn ci hè micca prublema per cambià i cartucce d'inchiostro, è ùn avete micca da preoccupassi di sporcà e mani.

L'imprese tradiziunali anu bisognu di rimpiazzà l'inchiostro ogni pochi mesi, uni pochi di centinaie di dollari à tempu, è a tinta sola hè abbastanza per cumprà una stampante avà!

Ancu s'ellu pò stampà solu in biancu è neru, hè abbastanza per l'usu di ogni ghjornu.

U capu di stampa di sta stampatore hè assai putente.Prima, ùn bluccà a testa.Siconda, hè super durable.Pò stampà 160.000 fogli di carta A4, stampà 5 fogli à ghjornu, è pò stampà per 87 anni.

Cunnette à bluetooth per stampà, l'operazione hè super simplice

Questa stampante hè una operazione cumpletamente "fool-like", basta à scaricà l'APP starpany è cunnette à a macchina via Bluetooth.

Wechat, DingTalk, WhatsApp è altri documenti ponu esse stampati cun un clic.Ùn ci hè bisognu di apre un urdinatore per installà i drivers è altre operazioni complicate, ancu un principiante in computer pò fà facilmente.

3


Tempu di Postu: Apr-15-2022