Applicazione di nastri di trasferimentu termale in l'industria tessili

In l'industria tessili, l'etichette nantu à i prudutti anu da esse stampate cù l'infurmazioni di u produttu (prezzu, dimensione, paese d'origine, ingredienti, usu, etc.), per chì l'utilizatori ponu utilizà sta informazione per capisce u pruduttu è mantene bè.

Certi etichette cucite nantu à i prudutti anu bisognu di accumpagnari tuttu u ciculu di vita di u pruduttu, da a pruduzzione, a vendita à l'usu, l'infurmazioni nantu à l'etichetta deve esse sottumessi à diversi ambienti duri, cum'è lavare (acqua, detergente, addolcitore, attrito), Asciugatura ( calore elevatu, attritu), stiratura (calore altu, umidità, attritu), è lavaggio seccu, etc.

Se ùn ci hè micca una qualità di stampa eccellente, l'infurmazione di l'etichetta serà dannata, a pruduzzione, a vendita è l'usu di u pruduttu ùn ponu esse garantitu per esse cumpletu senza guai, è a cumpetitività di u pruduttu serà assai affettata.

U trasferimentu termale, cuncepitu per a stampa di l'etichette, ùn importa micca u tipu di supportu di stampa (prodotti di carta, materiali sintetici o tessili), in a grande famiglia di inchiostri di trasferimentu termale, pudete truvà in fondu prudutti chì ponu esse cumminati cun ellu.A stampa di trasferimentu termale, una di e tecnulugia più cumunimenti aduprate per a stampa di etichette tessili, perchè: pò esse usata nantu à superfici lisce o rugose;pò stampà dati variàbbili;pò esse stampatu da i dui lati;adattatu per ogni numeru di etichette.

In ogni casu, certi etichette tessili sò fatti di materiali flexibuli è ruvidi, chì facenu particularmente difficiuli per a tinta per aderisce à l'etichetta.Accoppiata cù a particularità di u metudu di mantenimentu di i prudutti tessili, a tinta nantu à tali etichette deve ancu avè super resistenza à l'acqua, detergenti, addolcitori, etc.

stampa 15

Per affruntà queste difficultà, hè ghjuntu u WP300A, chì hè apposta per lavà i marchi d'acqua è a stampa tessili.

● Cù una chiarezza di stampa eccellente, quasi tutti i simboli di cumpunenti è i caratteri chjuchi ponu esse stampati;

● Bona cumpatibilità cù a maiò parte di nylon, cuttuni, acetate è poliester;

● Alta resistenza à l'asciugatura, l'abrasione, i lavaggi domestici è industriali

Cù i prudutti di etichette lavabili in acqua (TTF) altamente adattati, risponde à i requisiti standard elevati per a stampa di etichette in tessili in diversi scenarii di applicazione cum'è a fabricazione, a pulizia è l'usu di ogni ghjornu, è mantene perfettamente l'elevatu ricunniscenza è a dispunibilità di l'infurmazioni di l'etichetta.retrospettiva.

stampa 16

bisogni di u cliente:

1. A marca di stampa hè chjara è lavabile per 6-10 volte.

2. Sia l'etichetta lavabile à l'acqua è a cinta anu bisognu di certificazione Oeko-Tex Standard 100.

3. L'etichette è i nastri lavabili selezziunati sò tenuti à esse cumpatibili cù diverse stampanti nantu à u mercatu, ch'ella sia una stampante flat-pressed o side-pressed.

Punti di dolore di i clienti:

1. Ci sò parechji tippi di etichette lavate nantu à u mercatu, ma a qualità hè irregulare.I clienti anu bisognu di passà assai tempu per truvà etichette lavate di alta qualità è nastri currispondenti.

2. L'etichette di lavà è i nastri ponu esse acquistati solu in modu indipindenti.Sia l'effettu currispondente pò veramente risponde à i bisogni di u lavatu è di stampa di u cliente, perchè ùn ci hè micca riferimentu di casu, ùn pò micca esse verificatu in pocu tempu, chì porta certi risichi à a raccomandazione di u prugettu.

Sicondu a situazione attuale di i clienti, ricumandemu WP300A è WP-T3A à i clienti.

In u cuntestu di a globalizazione di e mercerie, l'identificazione di i codici à barre di merceria diventa sempre più impurtante, è a serie di trasferimentu termale, cù a so eccellente qualità di stampa, pò assicurà chì l'etichetta pò esse mantenuta chjara è cumpleta in ogni ligame di u ciclu di vita di u produttu, furnisce voi cù l'industria tessili.Soluzioni di stampa di logo premium.

Sì avete bisogni simili, sentite liberu di cuntattateci è dumandà campioni per l'usu di prova!


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022