Cumu sceglite una stampante di etichetta di spedizione o di busta di spedizione?

L'impresora di slip di faccia elettronica si riferisce à un dispositivu stampatore apposta per stampà slips faccia espressi.Sicondu i sfarenti tippi di fogli di faccia stampati, pò esse divisu in stampanti di fogli di faccia tradiziunali è stampanti di fogli di faccia elettroniche.Per distingue da u principiu di travagliu di l'impresora, i dui tippi di dispositivi di stampante per a stampa di fogli di faccia tradiziunali è fogli di faccia elettroniche sò stampanti matrici di punti è stampatori termichi.stampante sensibile.

Stampanti tradiziunali à una sola faccia (stampanti a matrice di punti)

A forma di faccia tradiziunale chjamata, vale à dì, avemu assai cuntatti in u presente.I quattru s'uniscenu per compie a forma espressa.A prima forma: u stub di a cumpagnia di spedizioni, a seconda forma: u stub di a cumpagnia di l'inviu, a terza forma: u stub di u mittente, è a quarta forma: u stub di u destinatariu.In più di u riempimentu manuale, stu materiale di carta di carbone pò ancu esse stampatu da una stampante d'agulla, ma per via di l'operazione complicata è a velocità di stampa lenta, l'utilizatore generale stampa solu l'infurmazioni di u mittente, mentre chì l'infurmazioni di u destinatariu sò sempre riempite manualmente. .Flessibile è convenientu.

Vantaghji di a faccia tradiziunale single:

1) Aduprate a tecnulugia di carta di copia autocopiante, u mittente hà solu bisognu di scrive a manu o di stampà a prima pagina attraversu una stampante a matrice di punti, è u cuntenutu currispundente serà copiatu sincronicamente in e pagine seguenti, chì risparmia u tempu di scrittura in una certa misura.
2) U curieru pò purtari lu cun ellu.Se ùn ci hè micca una stampante, hà solu bisognu di preparà una penna per compie u riempimentu di u documentu.

insuffisante :

1) L'area di carta hè più grande è u numeru di strati hè più grande.
2) A qualità di copia ùn hè micca ideale quandu si riempie a manu o stampata à l'agulla
3) Una volta scritte in modu sbagliatu, tutti i quadrupletti seranu scartati
4) Hè inconveniente per disegnà una fattura

A stampa di a foglia espressa quadruple tradiziunale deve esse fatta da una stampante matrice di punti.Questu hè chì solu l'impresora di a matrice di punti funziona chjappà a superficia di u carta di carbone cun un striker per furmà un font, chì hè simile à scrive direttamente nantu à a superficia di u fogliu di curieru cù una penna.Inkjet, laser è altre stampanti ùn ponu micca ottene a funzione di stampa multipla.
In più di esse aduprate per a stampa tradiziunale à una sola faccia, l'imprese à matrice di punti ponu ancu esse aduprate per stampà parechje fatture cum'è fatture è ricevute.
Stampante elettronicu di fogli di faccia (stampante termica, larghezza di stampa 4 pollici è sopra)
In cunfrontu cù a forma di faccia tradiziunale, u fogliu di faccia elettronica hè un novu tipu di fogliu di faccia.Cunforme cù i requisiti di u rapidu sviluppu di l'industria di a spedizione espressa è simplifica assai i passi di riempimentu manualmente di u fogliu di faccia.
A maiò parte di i fogli elettronichi di faccia sò rotulati o impilati etichette autoadesive di carta termica di trè strati.Dopu chì l'ultima capa hè strappata, pò esse direttamente incollata nantu à a superficia di a scatula esterna di e merchenzie senza sacchetti express.U cuntenutu di a pagina di fogliu elettronicu (eccettu u logu di a cumpagnia espressa) hè tuttu generatu da u software express è stampatu direttamente da a stampante di fogli di faccia, chì maximizeghja u risparmiu di i costi di travagliu necessarii per riempie u fogliu express.

Vantaghji di fattura elettronica

1. efficienza più altu

1) I bolletti elettronichi sò 4-6 volte quelli di e carte ordinarie di carta, è ci vole solu 1-2 seconde per stampà ogni ordine in media.A fatturazione d'alta efficienza allevia assai a pressione di a fattura à grande scala per e-commerce è altri clienti, è a vitezza media Hè 2500 fogli / ora, è u massimu pò ghjunghje à 3600 fogli / ora, chì ponu facilmente affruntà l'attività promozionale.
2) L'ordine sò finiti più veloce.Dopu avè dumandatu u numeru di busta à e grandi cumpagnie di logistica espressa, u cummerciante pò impurtà automaticamente l'infurmazioni di l'ordine, l'infurmazioni di ricezione è di consegna in batch in u software di stampa di fogli di faccia, è poi generà automaticamente un mudellu di etichetta.Dopu à cliccà stampa, u fogliu di faccia express pò esse generatu in batch.

2. U costu hè più bassu, è u costu di u fogliu faccia ilittronica stessu hè più di 5 volte più bassu di quellu di u fogliu facciale tradiziunale.
Siccomu a maiò parte di i fogli elettronichi sò rotulati o piegati in carta di etichette autoadesive termiche à trè strati, a stampante utilizata per stampà u fogliu elettronicu hè ciò chì comunemente chjamemu "stampante termica".
Ma stu tipu di stampante termale hè sfarente di l'imprese termiche di ricevute chì spessu vedemu à u cuntatore in supermercati / centri commerciali.Siccomu l'larghezza di u fogliu di faccia elettronica hè 100mm, chì hè più grande di a ricevuta di u supermercatu, è u fogliu di faccia espressa pò esse bisognu di utilizà forme è codici à barre, l'impresora termica chì pò esse veramente aduprata per stampà u fogliu elettronicu pò esse stampatu solu. cù una larghezza di 4 inch.è sopra stampanti di etichette termiche.
Inoltre, a maiò parte di l'impresora di etichette di codice à barre di trasferimentu termale in u mercatu anu ancu a funzione di stampa termica."Stampatrice di forma elettronica" per a stampa.

3. Compra

Quandu sceglite una stampante per a spedizione espressa, duvete prima chjarificà i vostri bisogni di stampa: utilizate ricevute tradiziunali o elettroniche?
Perchè l'impresora di fogli di faccia tradiziunali utilizanu stampanti a matrice di punti, l'imprese elettroniche di stampa di facciale utilizanu stampanti termali.
Paragunendu e duie stampanti, a stampa termica hà i vantaghji di una veloce veloce, pocu rumore, stampa chjaru è un usu faciule.Tuttavia, l'imprese termiche ùn ponu micca direttamente stampate duplex, è i documenti stampati ùn ponu esse almacenati in permanenza.A stampante di tippu d'agulla pò stampà carta di carbone multi-parte, è se si usa una bona cinta, i documenti stampati ponu esse guardati per un bellu pezzu, ma l'impresora di tipu d'agulla hà una velocità di stampa lenta, un rumore forte è una stampa ruvida, è ribbon deve esse rimpiazzatu spessu.Per quessa, i clienti ponu sceglie secondu i tipi di fogli di faccia attualmente in usu o per esse usatu.
In quantu à l'attuale tendenza di sviluppu di e-commerce, l'usu di fogli elettronichi di faccia serà una tendenza.Havi e caratteristiche di low cost, stampa rapida, cullizzioni di informazioni precisa è stampa in batch, chì hè assai adattatu per i bisogni di l'utilizatori di a piattaforma di e-commerce.Quandu sceglite una stampante termale per stampà i fogli di faccia, in più di sceglie una marca cù serviziu post-vendita garantitu, dui fattori sò deve esse cunsideratu:

1. Compatibilità cù u software di stampa di slip laterale, cumprese e plataforme di stampa ufficiali di diverse cumpagnie espresse è software di stampa di slip di terzu;
2. Sia chì a parte di usura chjave (testa di stampa) hè durable.Perchè a tecnulugia di stampa termica pressa a testa di stampa piatta nantu à l'etichetta termica, u corpu di riscaldamentu nantu à a testa di stampa riscalda direttamente a superficia di a carta di l'etichetta termica chì hè trasmessa à l'esternu, cusì chì u revestimentu chimicu nantu à a superficia di l'etichetta termica hè riscaldatu. Si scurisce per formare una scrittura stampata.U capu di stampa termale hè una parte vulnerabile, è u so valore hè relativamente caru.Quandu si strofina contra a superficia rugosa di l'etichetta termica, pruvucarà una certa perdita.Dunque, quandu compra, duvete fucalizza nantu à se a testa di stampa hè durable.

U seguente hè un pruduttu cunsigliatu da WINPAL chì hè assai adattatu per a stampa di superficia elettronica: WP300D.

1 2


Tempu di post: Jul-25-2022