Cumu cunnette à una stampante wifi in un Mac?Cumu aduprà una stampante wifi?Cumu cunfigurà per cunnette rapidamente à una stampante wifi?-Configurazione di l'impresora Wifi Winpal

WinpalWi-Fiparàmetru stampatore

Cumu aduprà una stampante Wi-Fi?Cumu cunfigurà per cunnette rapidamente à una stampante Wi-Fi?

Prima di principià, assicuratevi di cunnosce u nome di a rete Wi-Fi (SSID) è a so password.

I stampanti Winpal sottu supportanu a cunnessione Wi-Fi:

Stampante per etichette da DESKTOP da 4 pollici da 108 mm:WPB200  WP300A  WP-T3A

Stampante per etichette da DESKTOP da 3 pollici da 80 mm:WP80L

Stampante per ricevute DESKTOP 3 inch 80mm:WP230C  WP230F    WP230W

DESKTOP 2 pollici 58mm stampante per etichette e ricevute:WP-T2B

Stampante per etichette e ricevute PORTATILE da 3 pollici da 80 mm:WP-Q3A

Stampante di ricevute PORTATILE 3 inch 80mm:WP-Q3B

Stampante di ricevute PORTATILE 2 inch 58mm:WP-Q2B

U modulu Wi-Fi utilizatu in a stampante hè un modulu Wi-Fi integratu à pocu cunsumu d'energia, adotta IP statica (IP ùn deve micca cunflittu cù altri dispositi chì sò cunnessi cù u router). Accende a stampante, l'utilizatori puderanu stabilisce Wi - Modulu Fi per arnesi, in l'opzione di paràmetru di rete.

U modu di travagliu di u modulu Wi-Fi hè di utilizà: STA + Server (protokollu TCP), per esempiu u modu di u servitore. U modu di u servitore supporta a stampa di testu è a stampa di u driver.

Wi-Fiparàmetru stampatore

Hè per ottene l'impostazione di i paràmetri di travagliu Wi-Fi, a cunnessione trà a stampante cù u router wireless.

9-1

 

1. Per piacè assicuratevi chì l'urdinatore hè cunnessu cù u router wireless. Cunnette l'impresora cù a linea USB, accende l'impresora. In CD, apre u "strumenti" per l'impresora, truvate u paràmetru di l'impresora, sceglite u portu USB ghjustu, prova di stampa. pagina, se stampate bè, vultate à l'impostazione "Advanee", vede a stampa cum'è quì sottu:

9-2

2. Cliccate "Configurazione di a rete", cunfigurà l'indirizzu IP di l'impresora, a maschera di a subnet, l'indirizzu di u gateway è l'infurmazioni cunnessi à u router wireless, cliccate "configurazione sopra u cuntenutu". Aspettate circa 30 seconde, a stampante stamperà automaticamente una ricevuta, significa chì l'impostazione Wi-Fi hà successu.

10-1

3. Configurate u portu di u driver per a stampante Wi-Fi. Cliccate "Start" una volta, apre u "Panel di cuntrollu", fate doppiu clicu "Printer and Fax", truvate u driver di stampante installatu, vede a stampa cum'è quì sottu:

10-2

4. Cliccate nant'à a chjave "Proprietà" di u driver "Portu", sceglite l'opzione "Portu IP", sceglite u portu IP, dopu cliccate "Applicazione", vede a stampa cum'è quì sottu:

10-3

5. Test di stampa

Cliccate "Test di stampa" in l'opzione "Normale", se a pagina hè stampata, significa chì a cunfigurazione di u portu hè curretta.

11-1

Dopu avè finitu, e prucedure sopra citate, l'impostazione di a stampante hè stata finita, pò esse usata per a stampa.

 

 

 

 

 

Cumu cunnette à aWi-Fistampante nantu à un Mac?

Se a rete Wi-Fi hà restrizioni d'accessu cum'è filtrazione di l'indirizzu MAC, avete bisognu di aghjunghje l'indirizzu MAC di l'impresora à a stazione base AirPort attraversu l'Utilità AirPort (situata in /Applicazioni/Utilities).

Aghjunghjite una stampante Wi-Fi chì pò selezziunà una rete Wi-Fi attraversu i cuntrolli integrati o schermu di a stampante

Nota: Alcune stampanti Wi-Fi ùn anu micca attivatu a funzione di rete Wi-Fi quandu partenu da a fabbrica.Vede a documentazione chì vene cù l'impresora per infurmazioni nantu à l'attivazione di Wi-Fi in a stampante.

Se pudete selezziunà una rete Wi-Fi per mezu di u touch screen / buttoni / cuntrolli integrati di a stampante Wi-Fi, seguite i passi sottu.Se ùn site micca sicuru, riferite à a documentazione chì vene cù a stampante, o riferite à a documentazione dispunibule nantu à u situ web di supportu di u fabricatore.

Aduprate u touch screen / buttoni / cuntrolli integrati di l'impresora per selezziunate a vostra rete Wi-Fi.Se vi dumanda, inserite a password Wi-Fi necessaria per a stampante per unisce à a rete Wi-Fi.L'impresora Wi-Fi deve esse capace di cunnette à a reta Wi-Fi.Per piacè riferite à a documentazione di a stampante o cuntattate u venditore di a stampante per i dettagli è u supportu.

In OS X, aghjunghje una stampante attraversu a finestra di dialogu Add Printer, o selezziunate l'impresora da a lista di stampanti adiacenti in u menù pop-up chì stampa a forma.Per i dettagli nantu à cumu aghjunghje una stampante, fate riferimentu à questu articulu.

Aghjunghjite una stampante Wi-Fi chì ùn pò micca esse selezziunata via i cuntrolli integrati o schermu di a stampante

Nota: Alcune stampanti Wi-Fi ùn anu micca attivatu a funzione di rete Wi-Fi quandu partenu da a fabbrica.Vede a documentazione chì vene cù l'impresora per infurmazioni nantu à l'attivazione di Wi-Fi in a stampante.

Pudete aduprà i trè metudi generale descritti quì sottu per cunnette à una reta Wi-Fi.Sceglite u metudu chì currisponde megliu à e capacità di a vostra stampante;per esempiu, se l'impresora pò esse cunfigurata via USB o una reta dedicata (se ùn site micca sicuru, fate riferimentu à a documentazione chì vene cù l'impresora).

Metudu 1: Cunnette l'impresora à u Mac temporaneamente via USB, è dopu aduprate l'assistente di installazione di l'impresora per lascià a stampante unisce à a rete Wi-Fi (se applicabile)

Se a stampante pò esse cunnessa à u Mac via un cable USB è u software di assistente di installazione di l'impresora hè inclusu, pudete aduprà i seguenti passi.Altrimenti, cunsidereghja u metudu 2 o 3.

Cunnette l'impresora à u Mac via USB.

Installa u software chì vene cù a stampante.

Aprite u software di l'applicazione Setup Assistant installatu cù u software di stampante per cunfigurà a vostra stampante per unisce à a rete Wi-Fi.

Durante l'esekzione di l'assistente di cunfigurazione, duverebbe esse un passu chì vi dumanda di selezziunà una reta.Per piacè selezziunate u nome di a rete Wi-Fi chì avete scrittu prima.Se a vostra rete Wi-Fi hè prutetta da una password, inserite a password.

Dopu à compie stu prucessu, pudete disconnect a stampante da u portu USB in u vostru Mac è sguassate a fila di stampante USB chì avete creatu in u primu passu.

Aprite u pannellu Stampa è Fax in Preferenze di Sistema, è dopu aduprate u buttone + per aghjunghje una stampante cunnessa à Wi-Fi.Per i dettagli nantu à cumu aghjunghje una stampante, fate riferimentu à questu articulu.

Se l'impresora ùn pò micca unisce à a rete Wi-Fi, fate cunsultà a documentazione furnita cù a stampante o cuntattate u fornitore per supportu.

Dopu chì a cunfigurazione di a stampante hè cumpleta, ùn avete micca bisognu di fà l'altri passi in questu articulu.

 

Metudu 2: Cunnette temporaneamente u Mac à l'impresora's rete Wi-Fi dedicata (se applicabile)

Se a stampante genera una rete Wi-Fi dedicata per a cunfigurazione, è u software di a stampante include u software di l'applicazione di l'assistente di installazione di a stampante, pudete aduprà i seguenti passi.Altrimenti, cunsidereghja u metudu 1 o 3.

Nota: A funzione di rete dedicata hè assai utile quandu cunfigurà a stampante per unisce à una rete Wi-Fi.Tuttavia, a reta privata deve esse usata solu per cunfigurà l'impresora per unisce à una rete Wi-Fi regulare (micca per stampà).Perchè ùn pudete micca accede à a vostra rete Wi-Fi di casa è a stampante Wi-Fi à u stessu tempu, ùn deve micca aduprà per stampà.

Installa u software chì vene cù a stampante.

Habilita a reta privata di l'impresora.Se necessariu, riferite à a documentazione chì vene cù a stampante per più infurmazione.

Attraversu l'elementu di a barra di menu Wi-Fi, assucià temporaneamente u Mac cù a reta privata di l'impresora.Se ùn site micca sicuru di u nome di a reta privata generata da l'impresora, riferite à a documentazione chì hè stata cun l'impresora.

Aprite u software di l'applicazione Setup Assistant installatu cù u software di l'impresora, è cunfigurà a stampante per a vostra rete Wi-Fi.

Durante l'esekzione di l'assistente di cunfigurazione, duverebbe esse un passu chì vi dumanda di selezziunà una reta.Per piacè selezziunate u nome di a rete Wi-Fi chì avete scrittu prima.Se a vostra rete Wi-Fi hè prutetta da una password, inserite a password.

Dopu stu prucessu hè cumpletu, a stampante pò riavvia per unisce à a reta Wi-Fi.

Riassocià Mac cù a rete Wi-Fi di casa regulare attraversu l'elementu di a barra di menu Wi-Fi in Mac OS X.

Aprite u pannellu Stampa è Fax in Preferenze di Sistema, è dopu aghjunghje una stampante cù u buttone +.Per i dettagli nantu à cumu aghjunghje una stampante, fate riferimentu à questu articulu.

Dopu chì a cunfigurazione di a stampante hè cumpleta, ùn avete micca bisognu di fà l'altri passi in questu articulu.

 

Metudu 3: Associate l'impresora cù a rete Wi-Fi via WPS (se applicabile)

Se a stampante supporta a cunnessione WPS (Wi-Fi Protected Setup), pudete aduprà i seguenti passi.Se ùn site micca sicuru, riferite à a documentazione chì vene cù a stampante.Altrimenti, cunsidereghja u metudu 1 o 2.

Sè vo avete una stazione di basa Apple AirPort o AirPort Time Capsule, fate u seguente:

Open AirPort Utility v6.2 o più tardi (situatu in /Applicazioni/Utilities).Cunsigliu: Se ùn avete micca installatu l'ultima versione di AirPort Utility, installate.

Cliccate l'icona di u dispositivu AirPort in l'Utilità AirPort, è dopu inserite a password di a stazione di basa quandu vi dumanda.

Da u menu di a stazione base, selezziunate Add WPS Printer...

Ci hè dui tipi di cunnessione WPS (Wi-Fi Protected Setup): primu tentativu è PIN.Per piacè selezziunate un tipu di cunnessione supportatu da a stampante.Se ùn site micca sicuru, riferite à a documentazione chì vene cù a stampante.

Se l'impresora supporta u primu tentativu di cunnette:

Se l'impresora supporta a cunnessione PIN:

Selezziunate l'opzione PIN in AirPort Utility, dopu cliccate Continue.

Inserite u codice PIN, chì hè codificatu è arregistratu in a stampante o affissatu nantu à u pannellu di cuntrollu di a stampante.

In AirPort Utility, selezziunate l'opzione di primu tentativu, è dopu cliccate Continue.

Pulse u buttone WPS (Wi-Fi Protected Setup) nantu à a stampante.Duvete vede l'indirizzu MAC di a stampante chì appare in AirPort Utility, cliccate Finish.

Sè vo aduprate un router Wi-Fi di terzu: Per piacè riferite à a documentazione furnita cù u router, o cuntattate u fornitore per supportu.

Informazione impurtante: Se a stampante Wi-Fi ùn pò micca unisce à a rete, fate riferimentu à a documentazione furnita cù a stampante Wi-Fi o cuntattate u fornitore per supportu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tempu di Postu: Mar-12-2021