Cumu installà i nastri di a stampante di trasferimentu termicu WP300A

WP300Ahè dispunibule in i duitrasferimentu termale direttu è termale, cuntene un putente processore 32-bit per l'etichettatura veloce in tuttu è 4MB di memoria flash, 8MB SDRAM, lettore di schede SD per l'espansione di memoria Flash, finu à 4 GB per aumentà l'almacenamiento di fonti è grafica.A velocità di stampa pò esse finu à 127 mm / s, è cù una cinta di 300 metri, rimpiazzamentu menu frequente.

Quandu pussede unStampante WINPAL WP300A, pudete micca esse capace di stallà ribbons nantu à a stampante WP300A currettamente.

Aghju preparatu i passi di stallazione è l'istruzzioni di ripartizione video per voi.Per piacè vede u seguitu passu per passu.

(1) Aprite a copertina superiore premendu u buttone apertu da i dui lati.Allora alzà a tappa superiore à l'anghjulu massimu apertu.

(2) Inserite u core di carta di nastrinastrinuhub di rewind.

(3) Allineate e tacche da u latu manca è muntate nantu à i raggi.

(4) Press u buttone apertu di a testa di stampa.

(5) Inserite u core di carta di nastri nantu à u centru di supply nastri.

(6) Allineate e tacche da u latu manca è muntate nantu à i raggi.

(7) Testa di stampa incrociata, appiccicate u nastro nantu à u core di carta di riavvolgimentu di u nastro è inserisci u core di carta in u riavvolgimentu lisamente.

(8) Gira u hub di riavvolgimentu di a cinta finu à chì u capu di plastica di a cinta hè ben avvolta è a sezione nera di a cinta copre a testa di stampa.

(9) Press down per chjude a testa di stampa, in cunfurmità cù a direzzione chì e frecce in a stampa indicanu.Per assicurà a qualità di stampa, verificate è assicuratevi chì a testa di stampa hè chjusa completamente.

Ti ricumandemu di studià cù una cumminazione di scrittura è video, questu vi aiuterà à stallà megliunastricurrettamente.

Sì avete qualchì quistione, venite àWINPALsitu ufficiali di cunsultazione.Grazie per piglià u tempu per leghje stu articulu.Spergu chì vi aghju aiutatu assai bè.


Tempu di post: 04-04-2021