In l'era di l'e-commerce, l'imprese termiche Bluetooth migliurà a vostra efficienza di stampa!

Stampante termale Bluetooth, un dispositivu stampatore chì pò esse usatu per stampà ordini express.Per distinguishà da u principiu di travagliu di l'impresora, i dui tippi di dispositivi di stampa per a stampa di fogli di faccia tradiziunali è fogli di faccia elettroniche sò stampanti matrici di punti è stampanti termali.

Stampante tradiziunale à una sola faccia (stampante à matrice di punti)

wps_doc_0

A forma tradiziunale hè ancu quella chì avemu statu in cuntattu cù più oghje.I quattru s'uniscenu per compie u furmulariu espressu.U primu: u stub di a cumpagnia di spedizione, u sicondu: u stub di a cumpagnia di spedizione, u terzu: u stub di u mittente, è u quartu: u stub di u destinatariu.In più di u riempimentu manuale, stu materiale di carta di carbone pò ancu esse stampatu da una stampante d'agulla, ma per via di l'operazione cumplicata è a velocità di stampa lenta, l'utilizatori ordinali stampanu solu l'infurmazioni di u mittente, mentre chì l'infurmazioni di u destinatariu sò sempre riempite manualmente.Flessibile è convenientu.

U fogliu di faccia tradiziunale utilizeghja a tecnulugia di carta di copia autocopiante, è u mittente hà solu bisognu di scrive a manu o di stampà a prima pagina attraversu una stampante di punti, è u cuntenutu currispundente serà copiatu in modu sincronu in e pagine più bassu, chì risparmia u tempu di scrittura in una certa misura. .U curieru pò purtari lu cun ellu.Se ùn ci hè micca una stampante, hà solu bisognu di preparà una penna per compie u riempimentu di u documentu.

I svantaghji di i fogli di faccia tradiziunali: una zona di carta più grande è più strati.A qualità di copia ùn hè micca l'ideale quandu si riempie a manu o a stampa d'agulla.Una volta chì a scrittura hè sbagliata, serà inconveniente per tutti i quadruplets per esse scrapped.

Stampante unica elettronica (stampante termica Bluetooth)

In cunfrontu cù a forma di faccia tradiziunale, u fogliu di faccia elettronica hè un novu tipu di fogliu di faccia.Cunforme cù i requisiti di u rapidu sviluppu di l'industria di a spedizione espressa è simplifica assai i passi di riempimentu manualmente di u fogliu di faccia.A maiò parte di i fogli elettronichi sò rotulati o laminati di carta termica à trè strati etichette autoadesive.Dopu chì l'ultima capa hè strappata, pò esse direttamente appiccicata nantu à a superficia di a scatula esterna di e merchenzie.

U cuntenutu di a pagina di fogliu elettronicu hè tuttu generatu da u software express, è stampatu direttamente à traversu a stampante di fogli di faccia, chì maximizeghja u risparmiu di i costi di travagliu necessarii per riempie u fogliu express.

E fatture elettroniche sò 4-6 volte di quelli di carte di carta ordinarie, è ci vole solu 1-3 seconde per stampà in media.A fattura d'alta efficienza allevia assai a pressione di a fattura à grande scala per e-commerce è altri clienti, è a vitezza media hè 1800 Sheets / ora, faciule da trattà cù promozioni.

L'ordini sò cumpleti più veloce.Dopu avè dumandatu u numeru di busta à e grandi cumpagnie di logistica espressa, u cummerciante pò impurtà automaticamente l'infurmazioni di l'ordine, l'infurmazioni di ricezione è di consegna in batch in u software di stampa di fogli di faccia, è poi generà automaticamente un mudellu di etichetta.Dopu à cliccà stampa, u fogliu di faccia express pò esse generatu in batch.U costu hè più bassu, è u costu di u fogliu faccia ilittronica stessu hè più di 5 volte più bassu di quellu di u fogliu facciale tradiziunale.

Siccomu a maiò parte di i fogli elettronichi sò rotulati o piegati in carta di etichette autoadesive termiche di trè strati, a stampante utilizata per stampà u fogliu elettronicu hè ciò chì comunemente chjamemu "stampante termale Bluetooth".

Ma stu tipu d'impresora termale hè sfarente di l'impresora termale Bluetooth chì spessu vedemu à i banchetti in i supermercati.Siccomu a larghezza di u fogliu di faccia elettronica hè più grande di quella di a ricevuta di u supermercatu, è u fogliu di a faccia espressa pò avè bisognu di usà forme è codici à barre, a stampante termica chì pò esse veramente aduprata per stampà a stampa di u fogliu elettronicu hà una larghezza di stampa di 80 mm. -100 mm è sopra.stampante di etichette sensibile.

Inoltre, a maiò parte di l'impresora di etichette di codice à barre di trasferimentu termale in u mercatu anu ancu a funzione di stampa termica.modu di "stampatore elettronicu di fogli di faccia".

wps_doc_1


Tempu di Postu: Oct-08-2022