Etichette e tag di gioielli

Tag di ghjuvellièL'etichette sò una parte impurtante di a maiò parte di i buttreghi di ghjuvelli.Aiutanu à identificà rapidamente i dettagli chjave nantu à a gioielleria solu fighjendu l'etichetta, evitendu cusì i tempi di attesa per u cliente è assicurendu vendite più veloci.

I dettagli nantu à i tag sò stampati cù astampante di codici a barre èsoftware di stampa di codici à barre.I dettagli impurtanti cum'è u pesu, u tipu, l'origine, u gradu, ecc.U codice à barre hè u numeru unicu furnitu à ogni gioielli, in modu chì pò esse facilmente tracciatu è tracciatu in u canali di vendita.

Parechje imprese stabilite anu moduli di seguimentu integrati in u so ERP chì li furnisce dati in tempu reale nantu à ogni articulu.Ma ci hè un pezzu di hardware necessariu chì hè utilizatu per inserisce è seguità l'articulu utilizendu un codice à barre, vale à dì u scanner di codice à barre.

L'articulu hè scansatu à l'uffiziu di spedizione è u record hè inseritu in u locu di a buttrega induve hè statu mandatu.Una volta chì a buttrega riceve l'articulu, scansa u codice à barre è aghjunghje l'articulu à u so inventariu di a tenda.

Una volta chì una vendita hè fatta per l'articulu, hè scansatu di novu da l'impiigatu in a buttrega per creà un registru di vendita è per deduce l'articulu da l'inventariu, per quessa cumpiendu u ciculu.

Cusì hè chjaru da u prucessu di sopra chì u codice à barre di i vostri articuli Jewelry ùn solu risparmia u tempu, ma furnisce ancu dati di sicurità è istantane nantu à u pruduttu.

Avemu parechji clienti reputati in l'affari di gioielli chì sò i nostri clienti di longu tempu.Si fermanu cun noi perchè sanu chì seremu sempre quì quandu anu bisognu di noi.

WinpalEtichettaPrinterfurnisce a più alta qualitàjgioielliè dummbell tags pergvechjuè dgioielli di diamanti è ancuoottichi cum'è occhiali di sole è cornici ottiche.

Pudete ancu visità sta pagina per più infurmazione -Stampanti di codici a barre

https://www.winprt.com/label-printer-products/

stampante di etichette (1)


Tempu di post: 14-Jan-2022