Motivi perchè duvete aduprà i codici à barre

L'identificazione di codice à barre nantu à l'articuli di u livellu di unità hè diventata sempre più impurtante postu chì u seguimentu è a tracciabilità di l'articuli in u mercatu ùn hè più una scelta ma un requisitu per parechje industrie.

Ogni industria hà sfide uniche quandu si tratta di l'identificazione di u produttu, l'etichettatura di conformità, u seguimentu di a garanzia, a gestione di l'inventariu è a tracciabilità di lottu per i richiami à u livellu di l'unità.

I dati necessarii per ogni applicazione varianu è ponu cambià mentre passa per a produzzione, a trasferimentu di l'inventariu o a catena di supply.Sapendu cumu utilizà i dati serà cruciale per determinà quale dati, cumu per almacenà i dati, è fà cambiamenti.

A vostra etichetta, quantunque sia chjuca o grande, carta, poliester, tondi, quadrati o fustellati, matte o lucide, biancu o full-colore, deve scuntrà.u vostruesigenze è eseguisce inu vostruambiente.

Ci hè parechje dimensioni, forme, materiali, top coating, adesivi è diverse combinazioni di etichette da sceglie.Esperienzaetichettastampantii pruduttoripò aiutà à selezziunà è pruvà etichette o fà etichette per adattassi esattamente induve ne avete bisognu, ancu i più chjuchi di i posti, forme irregulari è per aderisce à superfici ruvide, grasse, umide o congelate.

Cosa à attente à ...

  • Sì sti etichette fallenu, è infurmazione preziosa hè persa per sempre, avete un prublema è un cliente infelice.
  • Ùn hè solu a scelta di a forma, a dimensione, u materiale, u revestimentu superiore è l'adesivu ghjusta per prevene u fallimentu di l'etichetta, a stampa di a vostra etichetta ghjoca un rolu in u vostru successu.
  • U vostru nastro di trasferimentu termale deve esse accuratamente adattatu à u stock di l'etichetta per un output di codice à barre croccante è scannable.A maiò parte di i tempi, a durabilità di a stampa hè impurtante per sustene l'abrasione durante u trasportu è l'ambienti di trasfurmazioni duru. Sceglite un venditore specializatu in tutti l'aspettuetichettastampanti, chìcapisce a vostra applicazione è pò aiutà à pruvà a prestazione di l'etichetta in fronte.Un venditore cù sperienza in a vostra industria pò aiutà à fà l'urdinamentu di e vostre etichette faciule ancu quandu ciò chì passa daretu à e scene hè abbastanza cumplessu.Fendula bè a prima volta eviterà errori costosi in a strada.Ùn ci hè micca sustitutu per l'esperienza
  • Affidabilità è a capacità di sustene a vostra applicazione in tuttu u prucessu di codice à barre è etichettatura.Stampante Winpalhà hhà aiutatu parechje imprese in a creazione di etichette innovatrici è barsuluzione codice.Semu spicializati in tutti i tipi di soluzioni di codici a barre è di etichettatura chì ci aiutanu à furnisce etichette persunalizate, etichette prestampate, è ancu u nostru serviziu di stampa interna per trattà tutte e necessità di etichettatura di i nostri clienti è i tempi.

 

Pudete ancu visità sta pagina per più infurmazione -Stampanti di codici a barre

stampante di codici a barre


Tempu di Postu: Dec-10-2021