Picculu ma putente - Stampante termica Winpal WP58

Cù u rapidu sviluppu di l'Internet, certi persone predice chì l'era senza carta hè ghjunta, è a fine di l'impresora hè ghjunta.Tuttavia, u cunsumu glubale di carta cresce in modu esponenziale ogni annu, è e vendite di stampanti aumentanu à un ritmu mediu di quasi 8%.Tuttu chistu indica chì micca solu l'impresora ùn sparirà micca, ma si svilupperà più veloce è più veloce, è u campu di l'applicazione serà più largu è più largu.

Oghje, u nostru apprendimentu in l'uffiziu hè diventatu sempre più inseparabile da a stampa, ch'ella sia a stampa di materiali in l'uffiziu, a stampa di materiale di studiu di i studienti, o a stampa di ricevute in u supermercatu... Vivemu in e suttilità chì sò digià. strettu.circundatu da stampa.Quandu si tratta di stampà, ùn possu micca di pensà à tutti i tipi di stampanti, chì varieghja da grande stampante in stampatori à stampanti di taglia media in l'uffizii è stampanti di ricevute, cum'è picculi ricevute per asportu, à i picculi chì ponu stampà appiccicose. note è ritratti chì ponu esse purtati intornu.Ci sò parechji tippi di stampanti è stili diffirenti.

U prutagunista d'oghje hè una stampante di ricevute termale appena lanciata - WinpalWP58, chì hè compactu è simplice in l'apparenza, hà una vita di stampa di finu à 50km, è a stallazione di consumables hè assai simplice.Simile à stu disignu umanizatu, sia in una cassa di un ristorante occupatu o in una cassa di supermercatu Stazioni ponu aiutà à riduce u tempu d'attesa in linea è à migliurà a satisfaczione di i clienti.

1

 

In quantu à l'apparenza, Winpal WP58 hè chjuca è stabile, chì cambia l'imaghjini dull distampanti termicheè facilita a cumminazione cù tutti i registratori di cassa POS è l'urdinatori PC

3

U buttone di accensione, l'indicatore luminoso è u buttone d'alimentazione di carta sò tutti davanti à u fuselagiu, facendu l'operazione più intuitiva è simplice.

5

 

Rotolo di carta termica per stampante.

A parte posteriore di u fuselagiu hè dotata di un alimentatore integratu, una interfaccia per cunnette à un cash register POS, è una interfaccia USB per cunnette à un PC.

Riassuntu: Picculu, alta velocità, affidabile, faciule d'utilizà è multifunzionale sò i vantaghji di questu.stampante termicadaWinpal.Dapoi u so listinu, hè statu cercatu da cumpagnie di catene di vendita cum'è vestiti, ristoranti è supermercati.L'impresora termica Winpal WP58 ùn solu maximizeghja i bisogni attuali di l'utilizatori, ma ancu assicura in modu efficace l'efficienza è a qualità di u travagliu, chì hè adattatu per i bisogni di l'ambienti di l'affari occupati.

DSC_9334_wps图片


Tempu di Postu: Mar-04-2022