Cumpetenze di Manutenzione di Stampante Termica è Punti di Attenzione

Stampante termicahè un dispositivu elettronicu essenziale in a nostra vita di ogni ghjornu, ùn importa in l'uffiziu o in casa.

L'impresora termale appartene à u cunsumu di pruvisti, l'usura tardiva è u cunsumu sò assai grande, cusì duvemu esse attenti in a vita di ogni ghjornu.

Un bonu mantenimentu, a vita di serviziu serà più longa, u poviru mantenimentu, a vita di serviziu serà ridutta assai, affettendu a nostra sperienza d'usu.

Per evitari i prublemi di l'impresora termica causati da un mantenimentu impropriu in u futuru prucessu di usu, vi insegneraghju cumu fà u mantenimentu di a stampante termica.

详情页1

1. Ambiente quandu si usa l'impresora termica:

1. Prestate attenzione à a polvera è mantene l'ambiente pulitu;Mantene l'ambiente seccu è umitu (consultate u manuale per ognunustampante WINPAL).

2. L'impresora termica ùn pò micca esse piazzata nantu à l'articuli pisanti, perchè l'impresora ùn hè micca cose assai forte, spessu mettemu l'uggetti pisanti nantu à questu, hè prubabile di fà a deformazione di u corpu di l'impresora, causannu altri fallimentu di l'impresora.

3. Quandu si usa l'impresora termale, duvete impedisce chì certi articuli chjuchi cascà in l'impresora, chì pruvucarà a vostra stampante termale per fallu.Hè cunsigliatu di pruvà à assicurà chì l'area circundante di a stampante termica hè pulita è pulita.

2.Clean a superficia di a stampante termica:

Avemu da realizà regularmentestampante termicamantenimentu, è utilizate un pannu suave per pulisce a polvera di a stampante termica, mantenendu a vostra stampante apparenza pulita.

3.Clean parti di a stampante:

(1) Verificate è rimpiazzà a cinta

PerStampante à trasferimentu termicu WINPAL WP300AèWP-T3A, Se vulemu fà più è più faciule d'utilizà, hè necessariu di verificà e parti di l'impresora regularmente, cum'è l'ispezione regulare di u ribbon, truvò chì a superficia di u pall allora avete da rimpiazzà a ribbon immediatamente, altrimenti a cinta una volta dannatu affetterà l'effettu di stampa.

(2) Pulite a testa di stampa

Per piacè fate attenzione à pulisce a testa di stampa quandu a stampa ùn hè micca chjaru è l'alimentazione di carta hè rumorosa.

1. Punti principali da nutà prima di pulisce a testa di stampa:

1) Assicuratevi di spegne l'alimentazione di a stampante termale prima di pulisce.

2) Quandu si pulisce a testa di stampa, fate attenzione à ùn toccu a parte riscaldata di a testa di stampa, per ùn dannà a testa di stampa per via di l'electricità statica.

3) Attenti à ùn graffià o dannà a testa di stampa.

2.Metudu di pulizia:

1) Per piacè apre u coperchiu superiore di a stampante è pulite cù una penna di pulizia o un tampone di cuttuni macchiati cù alcolu diluitu da u mità à i dui lati di a testa di stampa.

2) Ùn aduprate micca a stampante immediatamente dopu a pulizia di a testa di stampa.Aspettate chì l'alcolu di pulizia s'evapora completamente (1 à 2 minuti) è a testa di stampa si secca completamente prima di utilizà.

(3) Pulite sensori, lettini è camini di carta

1) Per piacè apre u coperchiu superiore di ustampante termicaè caccià u rotulu di carta.

2) Aduprate un pannu morbidu asciuttu o un tampone per asciugà a polvera o a materia stranera.

3) Immergete un panno morbido o un tampone in alcol medico e asciugate le materie straniere appiccicose o altri contaminanti.

Ùn aduprate miccastampante termicasubitu dopu a pulizia di e parti.Aspettate chì l'alcolu s'evapora completamente (1 à 2 minuti) è a stampante si secca completamente prima di utilizà.

Se smette di utilizà a stampante termale per un periudu di tempu, spegne l'alimentazione.Tuttavia, sè ùn avete micca aduprà una stampante termale per un bellu pezzu.Suggerenu di accende una volta di tantu in tantu per mantene l'umidità fora, chì hè bonu per l'impresora.

Sè vo pudete fà tutti i suggerimenti sopra, allora felicitazioni à voi, a vita di serviziu distampante termicasarà più longu !


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021