Cunsiglii nantu à cumu sceglie a stampante termica adatta per a vostra attività

Oghje, l'imprese termiche sò aduprate più è più largamente, è anu ancu più è più funzioni.Allora chì stampante termica hè ghjustu per voi?

Ci sò parechji tippi è funzioni di stampanti nantu à u mercatu per a vostra scelta, alcune per stampà ricevute, alcune per stampà etichette, è alcune per l'usu mobile.Sicondu i sfarenti esigenze, vi mustrarà trè tippi di stampanti termichi in stu articulu.

https://www.winprt.com/wp200-80mm-thermal-receipt-printer-product/

>Stampante di ricevute.Frà l'altri, u nostru mudellu WP200 hè sopratuttu cunsigliatu quandu avete bisognu à aduprà in l'industria di ristorazione.È avemu quattru velocità di stampa in questu tipu per scelta, 200 mm / s, 230 mm / s, 260 mm / sè 300 mm/s.Inoltre, sustene ancu a funzione di fila è evitendu l'ordine mancante.

https://www.winprt.com/wpb200-4-inch-label-printer-product/

>Stampante di etichette.U WP-300B hè u cavallu di travagliu di stampanti per via di u disignu di u doppiu mutore.A velocità massima di stampa hè 152 mm/s.Havi sensori multipli, marca negra, distanza di pusizioni è sensor di gap.Inoltre, sustene ancu un supportu di carta esternu è una scatula di etichette, cusì hè assai populari in supermercati è logistica.

https://www.winprt.com/wp-q3a-80mm-mobile-printer-product/

> I dui presentati prima sò stampanti di desktop, u sottu hè astampante mobileWP-Q3A.Questa hè una stampante di ricevute è etichette, cù funzione di risparmiu di energia.È supporta a stampa di logò NV è a stampa multipla di codice 1D & 2D.Cusì hè largamente utilizatu in banca, ospedali, lotterie sportive è altri campi.

 

In Winpal travagliammu ogni ghjornu per pudè innuvà è offre u megliu pruduttu in stampanti chì rispondenu perfettamente à i bisogni di i nostri clienti.Sè avete bisognu di sapè più nantu à tuttu ciò chì pudemu offre, ùn esitate à cuntattateci.


Tempu di post: 30-lugliu-2021