Stampante termica Winpal a prumuzione di a mità di l'annu

Per ringrazià tutti per u so sustegnu di Winpal annantu à l'anni, a prumuzione di a mità di l'annu hà lanciatu i seguenti speciali:

1.Da avà finu à 18:00 u 30 di ghjugnu 2022, cuntattateci per cumprà 80 stampanti di ricevute per gode di 10% di sconto di u prezzu di fabbrica per i vechji clienti è 15% di sconto per i novi clienti.

sxer (1)

2.Da avà finu à 18:00 u 30 di ghjugnu di u 2022, cuntattateci per cumprà una stampante di codici à barre di 4 pollici per prufittà di un scontu di 5% da u prezzu franco fabbrica.

sxer (2)

Benvenuti à cuntattateci per participà à questa rara prumuzione di a mità di l'annu.Winpal s'impegna à furnisce i clienti è l'amichi cù prudutti di stampante termica d'alta qualità è costuali.Grazie per u vostru sustegnu !

Cunsiglii per aduprà a stampante di ricevute

1. Prima di utilizà l'impresora di novu acquistatu, pudete aduprà un filatu di cuttuni o di cuttuni morbidi immersi in una piccula quantità di oliu lubrificante per asciugà a barra di scorrimentu di a testa di stampa nantu à una capa (Nota: l'azzione deve esse ligera è attenta; ùn contaminate micca. e parti di a macchina) avanti è avanti uni pochi di volte.;Hè megliu aghjunghje l'oliu lubricante ogni 5 o 6 mesi!

2. L'impresora deve sempre verificà se a cinta hè spustata.Se a cinta hè stuck è ùn pò micca spustà, a cinta hè facilmente danatu.

3. Dopu chì a cinta hè stata aduprata per un periudu di tempu, a cinta deve esse verificata, è si trova chì a superficia principia à fluff, o a cinta hè dannata.À questu tempu, a cinta deve esse rimpiazzata immediatamente, altrimente l'agulla di a testa di stampa serà rottu s'ellu ùn hè micca truvatu in u tempu.

4. Quandu avemu rimpiazzatu a cinta, perchè a qualità di a cinta di stampa affettarà direttamente l'effettu di stampa è a vita di a testa di stampa.

5. Avemu da avè un bonu ambiente di travagliu quandu si mette a stampante: a stampante deve evitari a luce diretta di u sole, è ùn mette micca l'impresora in un locu cù alta temperatura, umidità è polvera, per ùn affettà u rendiment.Ùn mette micca a stampante in un ambiente cun elettricità statica.À u listessu tempu, hè megliu micca aduprà u stessu socket di putenza per u plug di l'impresora è l'apparecchi elettrici cù una putenza elettrica alta (cum'è climatizzatori, cullettori di polveri, etc.).

6. Quandu usemu l'impresora per scrive, ùn lasciate micca chì l'agulla di stampa chjappà direttamente u rullu di gomma, questu facilmente causarà danni à l'agulla di stampante, è ancu abrade assai u rullu di gomma, affettendu l'effettu di stampa è riducendu a vita di serviziu. di a macchina.À u listessu tempu, mantene u rullu di gomma di scrittura pulita.Se a superficia hà risuscitatu marchi o usu, ùn cuntinueghja micca aduprà.U rullu di gomma di scrive deve esse rimpiazzatu in u tempu, altrimenti a testa di stampa si rompe.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022