DTM lancia a stampante di culore LX3000e dotata di sistema Big Ink

DTM Print, un OEM internaziunale è un fornitore di soluzioni per i sistemi di stampa prufessiunale, hà lanciatu a nova stampante di etichette di culore LX3000e fabricata da Primera Technology.
L'ultimu membru di a serie LX di stampanti per etichette in culore di desktop usa a stessa piattaforma cum'è a famosa stampante LX910e, ma aghjunghjenu un grande cartuccia di tinta indipendente è una testa di stampa inkjet termica riutilizzabile.Ha una risoluzione nativa di 1200 DPI, è a risoluzione massima di stampa hè 1200 x 4800 DPI.Pò pruduce etichette finu à 210 mm (8,25 inches) di larghezza è 610 mm (24 inches) à una velocità di 114 mm (4,5 inches) per seconda.
Ogni cisterna di tinta CMY individuale pò cuntene 60 ml di tinta.A testa di stampa pre-primata, rimpiazzabile da l'utilizatori hà ancu 42 ml di tinta, per un totale di 222 ml di tinta.Fornite mudelli di tintura è pigmentu.A sostituzione di u tank di tinta hè faciule d'installà è ùn hè micca necessariu più attivazione per ottene una stampa ininterrotta.
U sistema Big Ink in u LX3000e usa l'ultime tecnulugia di tintura è pigmenti, ottimizzati per a luminosità, a durabilità è a densità ottica.L'ultimu hè particularmente altu per a stampa negra di u LX3000e, chì hè u neru più neru mai liberatu da Primera in stampanti CMY.
U prucessu neru hà assai vantaghji per l'etichette, cumpresa una migliore resistenza à l'acqua, cumpatibilità cù una gamma più larga di media di l'etichetta di specialità, è una resistenza maiò à smearing in media high-gloss.
LX3000e hè adattatu per l'utilizatori chì anu bisognu di stampà finu à 10 000 etichette per ghjornu.A robusta copertina d'acciaio rivestita in polvere è a cornice tutta in acciaio aiutanu à prutege a stampante in a maiò parte di l'ambienti di l'uffiziu, di u magazzinu è di a fabbrica.Hè cumpatibile cù Windows 7, 8x è 10. U driver di l'impresora macOS serà dispunibule per scaricà in u terzu trimestre di u 2021. L'interfaccia include Ethernet è USB 2.0 cablati portu.
"LX3000e hè una stampante di etichette desktop chì estende perfettamente a nostra cartera di soluzioni di stampa", hà dettu Andreas Hoffmann, direttore generale di DTM Print."Unisce l'ultima tecnulugia di tinta, una qualità di stampa eccellente è un costu estremamente bassu per etichetta."
LX3000e pò esse acquistatu direttamente da DTM Print o attraversu i partenarii autorizati DTM Print in Europa, Mediu Oriente è Africa.A spedizione hè prevista per inizià à a fine di l'estate di u 2021.
A squadra editoriale glubale di Labels & Labeling copre tutti l'anguli di u mondu da l'Europa è l'Americhe à l'India, l'Asia, l'Asia Sudueste è l'Australasia, furnisce tutte l'ultime nutizie da u mercatu di stampa di etichette è imballaggi.
Dapoi u 1978, Labels & Labeling hè statu un portavoce globale per l'industria di stampa di etichette è imballaggi.Hà l'ultimi avanzamenti tecnologichi, nutizie di l'industria, studii di casu è opinioni, è hè una risorsa di punta per stampatori, prupietari di marca, disegnatori è fornitori.
Guadagnà cunniscenze da articuli è video urganizati in libri di Label Academy, classi maestri è cunferenze.


Tempu di post: 30-lugliu-2021