L'impresora di ricevute alimentata da ESP8266 mette l'API RESTful in l'arbre mortu

[Davide Gironi] hà purtatu a so infurmazione digitale in u mondu reale è hà custruitu u so propiu transcriptore di note attraversu l'impresora di ricevute di u puntu di vendita è l'ESP8266.
Avete digià vistu sti stampanti di ricevute in a finestra di l'ordine di l'hotel.U servitore mette un ordine da qualsiasi macchina in tuttu u ristorante, è poi apre un riassuntu di carta per u chef per cumincià à aduprà (o ancu tagliate a so pusizioni).Perchè ùn duvemu micca avè sta cunvenzione in a nostra vita?
I stampatori cumunicanu utilizendu una variante di u "Codice standard di stampante Epson", per quale [Davide] hà scrittu una biblioteca è hà avutu a furtuna di sparte u codice.Aduprate un paru di regulatori è alcuni cumpunenti passivi per aghjunghje un ESP8266 per fà u wireless (eccettu l'alimentazione) wireless.Hè tuttu u divertimentu di stallà e credenziali WiFi, una volta in esecuzione, basta à appughjà u buttone nantu à u dock è sputarà i vostri dati.
Ma aspittà, da induve vene sta dati?A pagina di paràmetri web permette di cunfigurà l'URI à a fonte RESTful di a vostra scelta.(XKCD hà unu, ùn hè micca?) Hè ancu permette di cunfigurà headers, footers, messagi d'errore, è di sicuru u logu di pirate di a cumpagnia.
Unu di i nostri mumenti preferiti di stampante di ricevute hè quandu l'ex editore di Hackaday [Eliot Phillips (Eliot Phillips)] hà purtatu a stampante di ricevute selfie à Supercon.Ùn pudemu micca truvà alcuna foto di sta stampa, cusì avemu riempitu unu di elli cù una camera Polaroid per portà una tecnica eccellente [Sam Zeloof].
Mike hà umilmente publicatu una dolce foto di ellu stessu nantu à u blog principale.https://twitter.com/szczys/status/1058533860261036033
Utilizendu u nostru situ web è servizii, accunsente esplicitamente à a nostra piazzamentu di cookies di rendiment, funziunalità è publicità.sapè ne di più


Tempu di post: 29-mar-2021