U magazzinu di cuncepimentu lucale persunalizà e palle di ghjocu per Titani

NASHVILLE, Tenn. (WTVF) - Durante a staghjoni regulare, i Titani di Tennessee anu distribuitu duie bola di ghjocu commemorativa à i migliori ghjucatori offensivi è difensivi di u ghjocu. Ma una volta chì i Titani facenu i playoffs, a tradizione cambia. a so propria bola persunalizata cù u so nome.
Chistu significa, Signs Now Nashville hè di chjamà per vede s'ellu seranu duru à u travagliu u luni matina. "Hè tuttu nantu à u ponte.Cogliemu tutti i pennelli è e cose di pittura, è cuminciamu solu à pittura ", hà dettu Neil Finnell, direttore di l'operazione di Signs Now."Hè cum'è u quartu scopu, sì."
Ogni membru di l'urganizazione di Titani, in u campu è fora di u campu, riceve una bola - chì significa chì anu cuminciatu à cumprà è priming 108 boli. ", disse Fennell.
Cum'è a squadra stessa, anu un pianu di ghjocu riesciutu per fà questu. Prima, usanu stampanti termali, chì sò più vechje di a maiò parte di i ghjucatori di Titan attuali. a stessa macchina ", disse.
Neil hà allora utilizatu a cinta di trasferimentu per appiccicà metodicamente è meticulosamente u disignu à u football. "Ùn vulete micca chì pare un sticker, vulete chì pare qualcosa appiicatu precisamente à un football", disse Fennell.
Allora strofina è riscalda a bola per mantenela liscia. "Avemu pigliatu una pistola di calore è l'hà riscaldatu.Allora avemu assicuratu chì quandu l'anu consegnatu à a bona ghjente, nunda ùn hè ghjuntu quì ", disse.
Se Neil face l'apparenza faciule, hè perchè hà assai pratica. "Sò probabilmente circa 3 000 avà", disse Fennell.
Dapoi chì a squadra si trasferì in Nashville, Neal hà cuncepitu balli di ghjocu persunalizati, cumpresu quellu chì hà pigliatu u puntuazione di u Super Bowl 34 di Eddie George, è l'hà trasfurmatu in un memorabilia persunalizata. a storia, hè cum'è una piuma in un cappellu, se vulete ", disse.
Hè un onore per qualsiasi prufessiunale, ma hè una vera emozione per questu fan di Titani. "Ùn mi mancava micca un ghjocu in casa prima di COVID, aghju sempre ghjucatu ogni partitu in casa à u stadiu", disse Fennell.
Hè per quessa ch'ellu hè entusiasmu per u ghjocu di u weekend, ma ancu di più per un luni matina straordinariamente occupatu. "Vogliu chì eramu solu cuparti di pittura è football è ùn sapemu micca cumu fà.Aghju veramente.Saria una bona dumanda ", disse.
Forse u più grande successu di a carriera di Neil: trè palloni di football chì hà designatu sò stati inseriti in u Pro Football Hall of Fame in Guangzhou. Unu in onore di a striscia back-to-back di Bruce Matthews, è dui onori per i rializazioni di u tardu kicker Rob Bironas.


Tempu di posta: 24-Jan-2022