L'etichette a prova di manomissione aumentanu a fiducia di i cunsumatori durante a crisa di coronavirus

I ristoranti anu bisognu di piglià misure per assicurà a sicurità di i so prudutti dopu chì lascianu u locu.
Attualmente, unu di i prublemi più pressanti per l'operatori di fast food hè cumu assicurà à u publicu chì i so ordini per piglià è per piglià ùn sò micca stati tocchi da qualchissia chì pò esse purtatu u virus COVID-19.Cù l'autorità sanitarie lucali chì urdinanu a chjusura di i ristoranti è mantene un serviziu rapidu, a fiducia di i cunsumatori diventerà un fattore di differenziazione chjave in e settimane à vene.
Ùn ci hè dubbitu chì l'ordine di consegna hè in crescita.L'esperienza di Seattle furnisce un indicatore iniziale.Hè stata una di e prime cità americane à risponde à a crisa.Sicondu i dati di a cumpagnia di l'industria Black Box Intelligence, in Seattle, u trafficu di ristorante in a settimana di u 24 di ferraghju hè cascatu di 10% in paragunà à a media precedente di 4 settimane.In u listessu periodu, e vendite à asportu di u ristorante anu aumentatu di più di 10%.
Pocu tempu fà, US Foods hà realizatu una indagine ben cunnisciuta chì hà truvatu chì quasi u 30% di u persunale di consegna provava l'alimentu affidatu.I cunsumatori anu boni ricordi di sta statistica maravigghiusa.
L'operatori facenu attualmente a so diligenza interna per prutege i travagliadori è i cunsumatori da l'effetti di u coronavirus.Anu ancu fà un bonu travagliu cumunicari sti sforzi à u publicu.Tuttavia, ciò chì deve fà hè di piglià misure per assicurà a sicurità di i prudutti dopu chì abbandunonu u locu è cumunicà sta funzione differenziata à u publicu.
L'usu di etichette a prova di manipulazione hè u signu più ovvi, chì indica chì nimu fora di u fast food ùn hà mai toccu l'alimentu.I tag intelligenti permettenu avà à l'operatori di implementà suluzioni per pruvà à i cunsumatori chì u so alimentu ùn hè micca statu toccu da u persunale di spedizione.
L'etichette a prova di manomissione ponu esse usate per chjude sacchetti o scatuli chì imballanu l'alimenti, è anu un effettu dissuasori evidenti nantu à u persunale di spedizione.Scoraggiate u persunale di consegna da campionamentu o manipulazione di ordini alimentari sustene ancu a dichjarazione di sicurezza alimentare di l'operatori di serviziu veloce.L'etichetta strappata ricurdarà à i clienti chì l'ordine hè statu manipulatu, è u ristorante pò rimpiazzà u so ordine.
Un altru benefiziu di sta suluzione di spedizione hè a capacità di persunalizà l'ordine cù u nome di u cliente, è l'etichetta inviolabile pò ancu stampà infurmazioni supplementari, cum'è marca, cuntenutu, nutrimentu è infurmazione promozionale.L'etichetta pò ancu stampà un codice QR per incuragisce i clienti à visità u situ web di a marca per più participazione.
Oghje, l'operatori di fast food anu un pesu pesante, cusì l'implementazione di etichette a prova di manipulazione pare esse un compitu difficiule.Tuttavia, Avery Dennison hà a capacità di vultà rapidamente.L'operatore pò dial 800.543.6650, è dopu seguitate u prompt 3 per cuntattà u staffu di u call center furmatu, uttene a so infurmazione è ricurdarà à i rapprisentanti di vendita currispondenti, cuntattate immediatamente per a valutazione di i bisogni è prupone a suluzione curretta.
Attualmente, una cosa chì l'operatori ùn ponu micca permette hè a perdita di cunfidenza di i cunsumatori è ordini.L'etichette a prova di manomissione sò un modu per stà sicuru è si distingue.
Ryan Yost hè u Vice President / General Manager di Avery Dennison's Printer Solutions Division (PSD).In a so pusizioni, hè rispunsevuli di a dirigenza è a strategia globale di u dipartimentu di soluzioni di stampante, cuncintratu à custruisce partenarii è soluzioni in l'industria alimentaria, di vestiti è di logistica.
U newsletter elettronicu di cinque settimane permette di mantene l'ultima data cù l'ultime nutizie di l'industria è u novu cuntenutu in stu situ web.


Tempu di pubblicazione: 02-02-2021