Perchè l'ISV anu bisognu di integrà cù e soluzioni di stampa di etichette Linerless

I novi prucessi è mudelli di cummerciale necessitanu suluzioni chì furniscenu modi più efficaci è creativi per impegnà i clienti.
I Venditori di Software Indipendenti (ISV) più riesciuti capiscenu profondamente i bisogni di l'utilizatori è furniscenu suluzioni cum'è l'integrazione cù soluzioni di stampa chì rispondenu à i bisogni di l'imprese di ristorazione, di vendita, di alimentari è di e-commerce. l'utilizatori operanu, avete ancu bisognu di adattà a vostra suluzione. Per esempiu, l'imprese chì anu utilizatu stampanti termichi per stampà etichette, ricevute è biglietti ponu avà prufittà di una soluzione di stampa di etichette senza linerless, è ISV ponu prufittà di l'integrazione cun elli.
"Questu hè un tempu eccitante per e soluzioni di stampa di etichette senza linea", disse David Vander Dussen, direttore di produttu di Epson America, Inc. "Ci hè assai adopzione, interessu è implementazione".
Quandu i vostri clienti anu l'opzione d'utilizà stampanti di etichette senza liner, l'impiegati ùn anu più bisognu di strappare u liner da l'etichette stampate cù stampanti termali tradiziunali. L'eliminazione di stu passu pò risparmià sicondi ogni volta chì l'impiegati di ristorante imballanu un ordine o un impiegatu di cummercializazioni per asportu o e-commerce. etichetta un articulu per a spedizione. L'etichette senza liner eliminanu ancu i rifiuti da u supportu di l'etichetta scartata, risparmiendu più tempu è operandu in una manera più sustenibile.
Inoltre, stampanti termali cunvinziunali stampanu tipicamente etichette chì sò coerenti in dimensione. Tuttavia, in l'applicazioni dinamiche di l'oghje, i vostri utilizatori ponu truvà valore per esse capace di stampà etichette di diverse dimensioni. Una gamma di mudificazioni. Cù soluzioni moderne di stampa di etichette linerless, l'imprese anu a libertà di stampà quant'è l'infurmazioni necessarii nantu à una sola etichetta.
A dumanda di suluzioni di stampa di etichette senza linea hè in crescita per parechje ragioni - a prima hè a crescita di l'ordine online di l'alimentariu, chì crescerà 10% annu annantu à l'annu 2021 à $ 151,5 miliardi è 1,6 miliardi d'utilizatori. gestisce sta dumanda più altu è cuntrullà i costi.
Alcuni di i più grandi attori in u so mercatu, in particulare in u segmentu di fast food restaurant (QSR), anu implementatu stampanti di etichette senza linea per simplificà u prucessu, Vander Dussen hà dettu ". è catene ", disse.
I canali sò ancu guidanu a dumanda. "L'utilizatori finali sò tornati à i so fornitori di punti di vendita (POS) è anu dettu chì eranu pronti à investisce in allargà e capacità di u so software esistente per affruntà megliu i so casi d'usu ", spiega Vander Dussen. U canale raccomanda soluzioni di stampa di etichette senza linea cum'è parte di prucessi cum'è l'ordine in linea è a raccolta in linea in magazinu (BOPIS) cum'è parte di una soluzione generale chì furnisce a più alta efficienza è a megliu sperienza di u cliente.
Hà nutatu ancu chì un aumentu di ordini in linea ùn hè micca sempre statu accumpagnatu da un aumentu di u persunale - soprattuttu quandu ci hè una carenza di travagliu. satisfaczione di u cliente ", disse.
Inoltre, tenite in mente chì i vostri utilizatori ùn stampanu micca solu da terminali POS fissi. Molti impiegati chì piglianu merchandise o gestionenu a curbside pickup puderanu aduprà una tableta per pudè accede à l'infurmazioni in ogni mumentu, in ogni locu, è, per furtuna, anu una suluzione di stampa senza linea dispunibule. .L'Epson OmniLink TM-L100 hè pensatu per risolve stu prublema, facilitendu l'integrazione cù i sistemi basati in tablette. "Riduce e barriere di sviluppu è facilita à supportà Android è iOS è Windows è Linux per furnisce a megliu suluzione ". disse Vander Dussen.
Vander Dussen hà cunsigliatu à l'ISV di furnisce suluzioni à i mercati chì puderanu prufittà di etichette linerless, perch'elli ponu avà preparà per una dumanda aumentata.Crea una roadmap avà è stà davanti à l'onda di richieste ".
"Cumu l'adopzione cuntinueghja, esse capace di furnisce i strumenti chì i clienti necessitanu hè chjave per a cumpetizione", hà cunclusu.
Jay McCall hè un editore è ghjurnalistu cù 20 anni di sperienza in scrittura per i fornitori di soluzioni IT B2B. Jay hè u cofundatore di XaaS Journal è DevPro Journal.


Tempu di Postu: Apr-08-2022