Casi d'applicazione di stampanti di codici a barre in l'industria medica

Prima, i requisiti di l'applicazione di codici à barre di l'industria medica

L'applicazione di codice a barre in l'industria medica include principalmente: gestione di sala, gestione di registri medichi, gestione di diagnostichi è prescrizioni, gestione di laboratori è gestione di droghe.Sottosistema, Sottosistema di cumunicazione puntuale è di posizionamentu.

Aduprendu i codici à barre cum'è u trasportatore di trasmissione di l'infurmazioni, u seguimentu in tempu reale di i registri medichi, e spese d'ospitalità, i magazzini di droghe, l'equipaggiu è l'altri flussi di logistica è d'infurmazioni generati in l'affari di ogni ghjornu di l'uspidale hè realizatu, aiutendu l'uspidale à rializà a trasfurmazioni da una operazione estensiva à gestione raffinata è standardizzata.Migliurà a competitività è i benefici ecunomichi di l'uspidale.

industria 1industria 1

L'inevitabbilità di a custruzzione di l'informatizazione di codice à barre in l'industria medica:

1. A gestione elettronica di i registri medichi hè diventata un prublema urgente per esse risoltu in a gestione di l'uspidale.Attualmente, a maiò parte di l'uspitali domestici utilizanu ancora operazioni manuali è utilizanu carta cum'è trasportatore di trasmissione.

2. Certi ospedali in Cina anu u so propiu sistema d'infurmazione, ma tutti utilizanu u metudu di inserisce u diagnosticu di u duttore è l'infurmazioni di prescription in l'urdinatore dopu, chì hè una carica di travagliu pisanti è propensu à l'errore.

3. A gestione di i quartieri hè attualmente fatta manualmente.Se l'infurmazioni di l'infermiera è l'infurmazioni di a sala di u duttore ponu esse digitalizzate elettronicamente in tempu reale, ponu risparmià tempu è furnisce un feedback puntuale di l'infurmazioni di i pazienti è e cundizioni di trattamentu.

4. A gestione di codice à barre di i medicini assicura a so precisione, a sicurità è a veloce.

A situazione attuale di l'uspidale

L'uspidale hà digià un inseme di software di gestione in operazione, è avà cunvertisce gradualmente a gestione in codici a barre per ottene l'informazioni di codici a barre efficienti.

Soluzioni di l'informatica mobile

1. Gestione di sala

Fate etichette cù nastro di ciotola di codice à barre, identificazione di lettu d'ospedale di codice à barre per i pazienti hospitalizzati dastampante di codici a barre.In questu modu, i turni di sala mobile ponu esse realizati, è u staffu medico pò scansà u codice à barre nantu à a ciotola di u paziente attraversu u terminal di codice à barre di dati wireless, è pò facilmente chjamà a cartella medica elettronica di u paziente, capisce rapidamente è accuratamente tutte l'infurmazioni di u paziente ( cumpresu u registru di medicazione di u paziente), chì hè cunvenutu per i medichi per trattà.In diverse situazioni, registrà temporaneamente a cundizione attuale di u paziente è a situazione di trattamentu nantu à u terminal wireless, è dopu in rete cù l'urdinatore per realizà u processu batch (trasmissioni in tempu reale ùn hè micca cunsigliatu in cunsiderà l'integrità di e dati) è trasmettenu à u centru di l'infurmazioni. è un feedback puntuale à u duttore assistente per migliurà l'efficienza di u travagliu.efficienza.L'identificazione rapida di i tipi di pazienti attraversu l'etichette di codice à barre rende a cullizzioni, a trasmissione è a gestione di l'infurmazioni più veloce è precisa.

2. Gestione di i registri medichi

Registrate l'infurmazioni pertinenti di u paziente, marcate u record medico cù etichette di codice à barre attraversu ustampante di codici a barre, è identificà rapidamente è accuratamente u tipu di registru medico attraversu l'etichetta di codice à barre.

In cunsiderà chì u vechju sistema hè digià in usu, u vechju sistema furnisce una interfaccia, è i dati di i registri medichi sò leghjite direttamente da u vechju sistema secondu u numeru di record medico è versatu in u novu sistema.Dopu à u vechju sistemu, entre i dati medical record direttamente in u novu sistema.

3. Gestione di prescription

A prescription hè emessu da u duttore assistente, è l'etichetta di codice à barre hè marcata per u record medicale à traversu l'impresora di codice à barre, è a situazione di dispensazione è u record di medicazione di a prescrizione pò esse identificata rapidamente è accuratamente attraversu l'etichetta di codice à barre.Diversi prescriptions anu diverse codici à barre per distingue a situazione di parechje prescrizioni da una sola persona, è serà verificatu cù a prescription per a correttezza durante a dispensazione.

4. Gestione di droghe è gestione di i dispositi

A droga sò i fluidi core di l'attività medica di l'ospitale.Dopu avè ricivutu l'infurmazioni di pagamentu di cunferma da l'uffiziu di carica, a farmacia selezziunate e droghe secondu a lista di droghe, è scansa u codice à barre nantu à u scaffale di a droga per verificà cù a prescription unu per unu, per prevene a droga sbagliata è riduce a droga attuale. inventariu, cusì chì i capi di l'ospitale ponu seguità l'inventariu in ogni mumentu.Variità.Dopu a scansione è a lettura di l'infurmazioni di codice à barre di a carta di registrazione di u paziente per cunfirmà l'identità, a medicina hè emessu à u paziente è lasciata.

industria 2


Tempu di Post: 13-May-2022